head up, stay strong, fake a smile & move on

 
Hej finisar! 
Har igen aning om vad jag ska skriva, gör inte direkt nåt speciellt på dagarna. Jag hjälper till med flytten, är lite i stallet och försöker att ta det lugnt bara. Idag har jag i och för sig varit hos frisören och försökt måla nagalarna. Jag är verkligen inte bra på att måla naglarna, det blir nagellack överallt, haha. :( 
 
På hästfronten står det egentligen ganska stilla. Jag hoppar in lite där det behövs i stallet och så. Nu har vi iallafall blivit lovade att den ska komma på onsdag så jag håller alla fingrar och tår jag har för att inget ska hända utan att jag faktiskt får den då! 
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0