Let's make this week the best week of our lifes

 
 
Hej!
Måndag idag vilket betyder att det är en ny vecka och en massa nya möjligheter men också att det bara är två dagar kvar tills min ponny kommer! Kan knappt fatta att det är så nära, det känns som igår vi bestämde oss. Jag lovar att pressentera henne ordentligare senare i veckan! Idag har jag handlat allt man kan tänkas behöva när man har häst, eller nästan iallafall. Har några saker kvar men det tar jag senare. Känns så skönt att ha allt klart så att jag slipper stressa. Jag ska snart snöra på mig skorna och sen springa en runda. Sen ska jag kolla över vad jag ska ta med hemmifrån till stallet osv. Det blir väldigt mycket häst just nu eftersom att typ hela mitt liv snurrar runt stallet och ponnyn. Längar ihjäl mig :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0