Fullt ös medvetslös

 
Hej!
Har fullt upp just nu, är i stallet nästan hela dagarna känns det som, det är mycket att fixa. Jag tror nästan alla har förstått att det är en ny häst på gång så jag kan ju lika gärna skriva ut det. Men mycket mer än så kan jag inte skriva för jag vet själv nästan inget alls. Den kommer hur som helst på onsdag om allt går som det ska. Jag och mamma ska åka iväg och handla det sista imorgon. Har skrivit milslånga listor på allt haha. På tal om stallet så ska jag snart dit för tredje gången idag, denna gång ska det ridas, mockas och fixas en massa mat. För er som undrar så tar jag hand om en kompis häst som för tillfället är bortrest (vet inte om jag har skrivit det?). Har absolut inget att klaga på, tycker att det är jättekul att vara igång igen! :D 
 
Annars försöker jag komma igång och träna, har skaffat moppekort och tycker att livet är rätt chill. 
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0