Onsdag

 
Hej!
Har varken haft tid, lust eller något att skriva om så därför har jag inte bloggat förens nu. Vet inte om jag har så mycket mer att skriva nu egentligen, eller, min ponny har kommit. Vet fortfarande inte speciellt mycket om henne. Men hon heter iallafall Lissinard Lady, har ingen aning om jag stavde rätt eller inte, tror att jag skriver ett eget inlägg om henne lite senare. 
 
Idag så har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jag ska till stallet lite senare och träna dressyr. Kan nog bli ganska spännande.. Jag ska nog ta och fixa något att äta snart, funderar på om det är värt att typ springa men jag vill ju inte vara död redan innan träningen börjar. Aja vi får väl se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0