Fredagshumor!

Emma och jag läser en av mina roliga fb konversationer.

Jag: "vilken tjukdom har du?" HHAHAHAHA, tjukdom
Emma: hahahahah
Jag: Det måste jag säga när jag träffar han, hah
Emma: Nej gör inte det, då kommer du att frå styrk.
Jag: Hahah, då stryker jag tillbaka, då blir han platt som en pankaka! :D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, vi har för bra humor asså. Man kanske får hoppas att han inte ser dethär ;) Då får jag väl ännumer stryk, menmen det är bara att stryka tillbaka! Btw. personen man stryker blir ju HET också, haha!


PussoKram/Pernilla



Kommentarer
© sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17 @ 10:31:30
URL: http://sstille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0