Gårdagen + dagens planer

Hellu!
Ska snart dra till stallet, det är därför jag är uppe så tidigt.

Igår så hade vi någon nobeldag, fast allt var typ vanligt förutom maten och mat tiderna. Maten var helt okej, vi fick en varmrätt och en efterrätt. Varmrätten passade inte mig direkt, men efterrätten var god. :) Jag stod i köket hela förmiddagen så jag missade det mesta, men jag hade endå sett filmen så det gjorde inget.
Efter skolan åkte jag vidare till stallet och fixade där + red lite på banan. Vi hade insläpp o det gick jättebra :)
Sen åkte vi hem och fixade oss lite o vidare till Conventum och julbord. Sen avslutade vi kvällen hos farmor innan vi åkte hem igen.

Idag så ska jag först till stallet, jag tror att jag ska rida ut idag men jag vet inte. Sen så ska vi till landet tror jag det var, dels så ska vi kolla efter en stl/fåtölj till farmor och sen skulle pappa fixa med något. När vi kommer hem drar jag till stan tror jag :) Alltid roligt att träffa lite folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0