Hemma!

Hello!
Är hemma igen efter att ha firat jul hos min moster, varit i stallet 2 gånger och varit på landet.

Jag kanske ska börja från början? På julaftonsmorgonen åkte jag först till stallet och fixade, skrittade ut en liten stund i skogen, myyyys. När vi var klara i stallet (jag och mamma) så åkte vi hem och bytte om, fixade de sista julklapparna osv. innan vi åkte till min moster och firade jul där, åt julbord och allt sådant där. Sen åkte vi hem och hämtade katterna innan vi åkte ut till landet där vi har varit juldagen + lite idag - därav uppdateringen, hade bara mobilen med mig. Sen kanske det berodde på att jag sov större delen av dagen också...? På kvällen kollade vi på film och så.
Ska ta o svara på lite kommentarer nu :) Bloggar mer sen.
PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0