Julstämningen är på topp!





Julmusik,glögg, parkakor och en massa tända ljus - julstämningen är på topp här hemma! ♥

Kom hem från stan för ett bra tag sen, när jag kom hem läste jag lite bloggar, kollade igenom facebook osv. Sen skulle jag koka knäck men det tog ugefär 10 minuter innan jag insåg att det inte skulle gå, vi har ingen sirap hemma. Jag får fixa det imorgon så att vi får någon knäck i år. Åhh, älskar verkligen julen! ♥

Somsagt, imorgon blir det att baka knäck och fixa lite annat här hemma. Haha, låter som värsta hemma frun nu, men eftersom att ingen annan vill stå för julstämningen så får väl jag göra det ^^ Har inget emot att baka, pyssla och pynta. Måste även upp på stan och fixa de sista julklapparna. Emma kommer imorgon också så det blir väl att träffa henne också + att jag ska upp på stan, fast inte förens på eftermiddagen/kvällen!

Hur är julstämmningen hos er? :)

PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0