Just nu: På tåget

Hello!
Sitter på tåget efter två bra dagar i huvudstaden! Vi har shoppat, ätit god mat & haft frisör salong.

Som jag skrev tidigare så färgade jag håret, eller rättare sagt Emma färgade mitt hår. Det blev blont igen, kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare.. Resultatet blev iallafall jättebra, fast lite ovant att vara blond igen. Det enda som jag inte gillar är de första fem minuterna, då kliar det massor! :c

När håret var klart drog vi upp till stan och kollade på kläder, jag hittade massor! Visar dom sen när jag kommer hem. På tal om kläder så ska jag visa en annan sak, så fort jag har skrivit klart. Vi åt lunch och sen kollade vi på mera kläder. Och nu är jag på tåget.



PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0