Dagen mm

Hejhej!
Tänkte skriva lite om dagen + lägga in lite roliga bilder från min mobil.

Idag var det skola, som vanigt. Först hade jag matte, sen fysik och efter det skulle jag egentligen ha ahft spanska men den missade. Spanska var inte jätteviktig, inte viktigare än fysiken iallafall.. Sen vare lunch o vi skulle egentligen ha idrott, men jag missade såklart bussen dit. Så, det blev att plugga mer fysik. Känns verkligen som en varierad skoldag.
Efter skolan drog jag, josse & amanda till stan för amanda skulle ta hål i naveln, vilket hon också gjorde. Det tog typ en minut att ta det, hon vart helt chockad över att det inte gjorde ont. Sen träffade vi lite folk.. Jag och Frankie tog massa kort, det var några som typ hade en provapå dag. Man skulle typ bli fotad. Jag hade iaf jättekul, hoppas dom andra också hade det :) Sen blev jag tvungen att springa till bussen och nu är jag hemma. Kom hem typ 7 eller något.. Nu håller jag på o försöker plugga till en fysik grej imorgon, det kommer ju gå bra! INTE!



Kanske ska tillägga att katten på bilden la sig sådär av sig självt.
PussoKram/Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0