Det finns alltid två sidor!♥


Hejsan!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag tar tag i Matten, har haft lite folk här och så, skriver mer om det längre ner :)

Ska somsagt börja med matten, jag har prov i morgon och är faktiskt taggad. Siktar på att få C (VG) iallafall hest A eller B men C är somsagt helt okej. Skulle bli superglad om jag fick A eftersom att jag verkligen har kämpat för att få in allt i minsta detajl, finslipat metoderna osv. Hoppas hoppas!

Gästerna som var här är mina släktingar, jag fyller år idag. Det var mina kusinbarn Nelly & Ida, min kusin, min faster och mormor. Det blev kakor, kaffe och tårta + att vi åt en till efterrätt som mina föreldrar hade beställt med posten, ingen hit :P ♥

Morgondagen är fullspäckad, egentligen heldag i bilden men ska somsagt skriva prov + två muntliga redovisningar. Det är skönt att det är sista dagen i skolan denhär veckan och ja jag vet att det bara är Torsdag men på fredag ska jag på begravning så då varken vill eller hinner jag med att gå till skolan.

Det blev ett ganska långt inlägg, men det är alltid bra med lite variation, ellerhur?
PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0