...

Dethär kommer inte att bli något roligt inlägg, känner bara att jag vill skriva av mig lite. Om ni inte har något vettigt att säga om dethär så låt bli är ni snälla..

Hela dagen har varit skit, från början till slut. Min mobil blir stulen i skolan, tror vi. Sen åker jag till stan, där blir det massa skit direkt. (inte jag som har gjort ngt, eller svårt att förklara) Så ah, mår inge bra just nu men det blir bättre, hoppas jag!  Eller, det började helt okej på stan men slutade inge bra..
Imorgon är en ny dag, vi börjar på stan, med bio. Efter skolan ska jag till stallet och sen kanske stan. Kanske sover hos Amanda. En sak är säker och det är att det inte kan bli sämre..

Bjuder på en bild från senast ja tränade för Erika! :-)
PussoKram/Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0