Gårdagen

Hejhej!
Bloggade aldrig igår vet inte varför.. Dagen var rätt okej, jag åkte till stallet rätt tidigt och till stan på kvällen.

Kvällen var rätt bra den med, förutom att jag missade tre bussar tror jag, ouppsiii. Jag kom på en minut innan bussen gick att jag skulle med den så jag fick springa lite där. Då missadr jag en buss till som gick nästan samtidigt sen började jag gå tillbaka till alla andra o då ringer mamma och säger attt nästa buss går om typ 2-3 minuter. Orkade inte springa där för jag skulle ändå ha missat den :P Sen kom mamma o hämtade mig, haha. Dom var ju inte direkt glada..

Idag tror jag att jag ska ta det ganska lugnt kanske dra upp på stan och fixa lite julklappar och så. Sen ska jag fixa lite i plugget. Nu hinner jag inte blogga mera för sändningarna från Globen har börjat.


Bloggar mera sen!
PussoKram/Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0