Jag behöver skriva dethär...


...Men ni behöver inte läsa det, om vi inte vill.

Godmorgon på er! Jag har precis ätit frukost osv. Sen blir det skola, massa prov o grejer. Det får gå som det går i kursen för det kan jag ta igen på uppdraget, men matten går inte att göra igen eller jo, men inte denhär terminen. I princip så får jag det betyget som jag får på matten som terminsbetyg, lite läskigt.

Till vad inläget egentligen skulle handla om, jag vet inte om det bara är jag eller om fler känner igen sig? Skitsamma. Jag måste ta ett bleslut, om jag ska fortsätta på samma sätt som nu, med samma vänner, i princip skita i allt annat än dom, skolan och ah, jag tror att ni fattar. Eller om jag ska skärpa mig, börja släppa taget lite om mina vänner och skaffa mig en framtid. Jag har inte varit mig själv senaste tiden, jag har varit som två personer. En som bara vill hänga med sina vänner och en som har en framtid. Det enda som är säkert är att om jag fortsätter såhär kommer att att bli panka. Jag vet vart jag vill, vilket "alternativ" jag ska välja! Jag vill ha en framtid. Vännerna finns väl efter skolan också? :)
~ Vill man nå toppen måste man ta svåra beslut! ~

PussoKram/Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0