Man får aldrig glömma att stanna upp och njuta av stunden! ♥



Har pluggat lite matte nu, känner att jag kan det om jag litar på mig själv. Provet handlar bland annat om ekvationer, rymdgeometri och enhter.

Skönt att äntligen vara klar, om man nu kan det? Jag tycker faktiskt att matte är en av mina starkare sidor. Tillbaka till provet, det kommer att handla om vinklar, cirkelns area, rymdgeometri, jämförelsepriser, ekvationer & enhetsomvandlingar. Vi ska tex kunna omvandla kubikmeter till kubikcentimeter osv. Hoppas och tror att det ska gå bra.

Hoppas att ni har haft en bra dag! Min dag har varit jättebra, även om den inte är slut än :)
PussoKram/Pernilla



Kommentarer
Hanna

Söt katt!

2011-11-19 @ 18:28:39
URL: http://hannamoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0