Nu drar vi till stan:)




Hej!
Uppdaterade inte så mycket igår eftersom att begravningen tog så lång tid. Jag trodde att vi skulle vara hemma vid två eller något..

Stackars Lili och Alma, dom fick väta utanför eftersom att jag inte hade någon mobil :P HEHEHEHEEHE. somsagt, begravningen tog mycket längre tid än vad jag trodde! Vi var hemma vid hav sex tror jag ;o. Vi fick fixa oss ganska snabb kan man ju säga! Timbuktu var jättebra, men segt i början. Det blev dock bättre mot slutet.
HAHAH, i början  av kvällen vare några killar som stirrade as mycket på mig. Jag hade lust att fråga vad dom ville? ;) Kvällen blev ganska sen, jag och Alma la oss typ tjugo i tre!
PussoKram/Pernilla


Kommentarer
Emma

Snyggbrud! Förstår vem hon är syster till :P

Var det BG: s begravning ni var på?

Puss

2011-11-19 @ 18:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0