Sovmorgon!

Har sovmorgon idag, superskönt. Vi som var med i stockholm (och fick gå upp runt 5.30) börjar inte förens 9.45. Jippe!

I skolan blir det nog först att fixa en NO-sak. Har gjort 3/5 frågor så jag vill bli klar, även om vi inte ska vara klara för ens om ett tag, men det är skönt för då slipper vi stressen senare. Sen ska jag fixa lite rester i SO-arbetet om industrialismen. Efter det ska jag prova om det stämmer som min mattelärare sa med förpackningen, då är jag klar med den. Det borde jag hinna på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag jobba med lite rester i spanska och engelska. Om jag blir klar med dom så ska jag jobba lite med förra delen av No-arbetet. Det handlar om Energikvalitet, Denergiomvandlingar & energikällor. Vi får se vad jag hinner och inte hinner men jag borde hinna med allt förutom den sista iallafall!

Oj, vilken tråkig början, plugg, plugg, plugg! Nu ska jag inte tjata mer om det i dethär inlägget iallafall. Det är lite svårt att inte nämna något som tar upp ca 4-5 timmar per dygn.

Efter skolan idag ska jag till stan med Josse och några till tror jag. Annars ser jag till att hitta på något annat! :)



Jag får se till att fixa en bild på dagens outfit/klädsel eftersom att jag inte gjorde det igår.

PussoKram/Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0