22.38 - Fixat bloggen

Nu har jag fixat lite med bloggen så att det inte ser helt knasigt ut. Förut var det lila över hela (även där inläggen är) vilket jag inte tycker är snyggt. Så under några dagar har jag försök att hitta en lösning på problemet men inte lyckats förens idag. Jag googlade på allt möjligt som har med bloggdesign att göra utan att hitta något som hjälpte mig, men idag så hittade jag en video (inte om just det) där jag fick reda på (jag hade tänkt på det innan men inte vågat/orkat) att man skulle byta stilmall innan man började ändra header & bakrund. :) Annars kan man bara se till att det står "#FFFFFF" innan där man sätter in bakrunds bilden. 



Men men, jag får väl skylla på att jag inte har bloggat här på sisådär 100år. För er som inte visste det och vill veta så har jag under det senaste året (tror jag) haft två bloggar här, en på devote och två på myshowroom. Den första bloggen bytte jag eftersom att namnet inte passade mig sådär jättebra och den andra för att jag tröttnade om jag inte minns helt fel. Den tredje var att jag hitta till myshowroom och ville prova det. Den första bloggen på myshowroom ville jag inte ha kvar på grund av namnet och nu har jag bytt igen för att jag saknade friheten på blogg.se.. Både devote och myshowroom är jättebra bloggportaler men jag tycker att blogg.se är både naturligare och friare. Dock är det svårare med visas saker här, som att man glömmer hur stilmallar osv funkar. Nu trror jag dock att jag börjar komma in i det igen.


Gud vad trött jag ser ut att vara :P

Oj, vad mycket text det blev. Haha så kan det bli ibland när man sitter och tänker en massa. Nej nu ska jag gå och lägga mig innan jag skriver något annat helt meningslöst men långt inlägg. Jaja bra med variation iallafall! :)

PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0