Zäta - Hoppning

Hoppade lite idag med Zäta!
Först så började jag såklart med att rida fram i alla gångarter och så, lät kan kliva över lite bommar. Jag gjorde även massa ökningar och minskningar.

Sedan började jag med att hoppa ett kryss snett igenom, hoppade några gånger tills det känndes bra. Sedan hoppade jag av och byggde om det till ett räcke, gjorde samma sak där, hoppade tills det känndes bra. Efter det tog jag en litens skrittpaus innan jag fortsatte på ett annat räcke, han var jätteduktig! :D Till sist hoppade jag en oxer på ca 80 cm, i början tvekade han lite och ville springa förbi men tredje gången så hoppade han och då fick han såklart en massa beröm! Sedan avslutade jag med att skritta ut en sväng, mys!

För er som undrar varför jag tycker att det är en sådan big deal att han hoppar 80cm så är det för att han tvekar, men även att hans resultat inte är dom bästa, han har uteslutit sig på fem tävlingar i rad.. Har ju hoppat för tränare och så men det är inte förens runt 80 som han springer iväg så, thats why!


Kommentarer
Anna

Mera video bloggar önskas:)



Ha det bra!

kram anna

2012-04-29 @ 17:02:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0