3 augsti 2012

Hej! :D
Jag fick tillbaka min dator i förmiddags, tidigare än jag trodde med andra ord. Dagen har spenderats framför tv:n med en massa godis, fast jag har ju såklart varit hos Zäta men det får bli ett annat inlägg! Under kvällen så har jag funderat på hur jag ska sminka mig imorgon (bröllopp + 90års fest) och det lutar åt att göra någon typ av sotning fast i ganska naturliga färger som brunt och begie. Jag vill ju inte se för sminkad ut men endå ha lite smink. Jag har provat och tycker att det ser helt okej ut, ska dock inte ha lika mycket färg imorgon! Jag kanske ändrar mig imorgon så vi får se, men det lutar som sagt mot att göra något med brunt & beige. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0