How do they think?

Hej!
Första skoldagen idag, jag måste säga att dom tänker väldigt udda på min skola, på första lektionen så sa dom att vi inte kunde höja oss mera än ett steg & att det skulle vara super svårt att höja ett steg i mera än fem ämnen! Precis vad man vill höra första dagen i nian, bra jobbat kunskapsskolan!!! Sen flöt dagen på ganska bra, det var ganska chill. Vi har hemstudier tis-tor, skönt! Sen så har vi utedag på fredag, det är iallafall något bra med att gå där :D

Efter skolan så lyckades jag somna haha, jag var heelt slut! Sen åkte jag & mamma till Zäta. Red över lite bommar idag, det fungerade bra, han lyssnade på mig & sådär men det blir lite knasigt eftersom att man inte ska sitta ner i traven, vilket gör att det blir lite halv svårt att fatta galopp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0