I'm back

Hej, har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt? Jag har inte haft någon lust alls, loggat in men sen kryssat rutan igen.. Jag provar igen, vi får väl se vart del leder, jag har fortfarande inte riktigt inspirationen men sen kanske kommer tillbaka, jag hoppas det iallafall!

Idag så har Emma varit med i stallet och ridit en sväng på Zäta, jag gick bredvid. Sen så har jag mest kollat på tv, men jag har faktiskt tränat också. Tummen upp!

Zäta har inte känns helt hundra, tror dock att det är min ridning som är problemet, jag sitter jättekonstigt. Dock är jag lite orolig för att han inte är helt ren så jag tror att jag ska kolla upp honom. En sak som iallafall är säker är att sadlarna ska kollas, jag tycker inte att någon ligger bra på.. Zäta är också en anledning till att jag tappat blogglusten!

Det blev ett väldigt rörigt inlägg men det är väl bättre än inget antar jag, eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0