Plugg plugg plugg

Hej!
Gick upp vid sju idag, även fast jag har "ledigt" dock måste vi plugga hemma så jag hade bestämt med Josse att vi skulle plugga på något café, det blev espresso house. Helt klart min favorit! Jag hade inte ätit lunch så jag tog en sallad & islatte, mums!! Sen började vi plugga matte, det gick ganska bra fast jag kom inte riktigt ihåg hur jag skulle tänka förens efter en stund.

När vi tröttnade på matten så började vi på våran So uppgift, vi ska skriva om skillnaden mellan en klädkedja & ett bostads företag typ. Åkte hem vid sex typ & fortsatte plugga hemma, fick massor gjort, nu har jag bara två uppgifter på matten, lite på so uppgiften, svenskan & spanskan kvar. Inte så lite men ändå helt okej.



Kommentarer
Ellen Molin

Nu är det veckans blogg på min blogg, super enkelt att anmäla sig.
Här kan du anmäla dig; http://resultoflove.blogg.se/2012/august/veckans-blogg-1.html MVH Ellen Molin - resultoflove.blogg.se

2012-08-23 @ 06:14:04
URL: http://resultoflove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0