Hemma och vänder

Hej på er!
Jag har varit i stallet hela dagen så nu är jag hemma och vänder, jag har duschat och ätit så nu ska vi åka till skolan och börja förbereda för discot. Jag hoppas bara att jag hinner hem i mellan så att jag kan fixa håret osv. Annars får det gå som det går.
 
För övrigt så har jag och mamma jagat innetäcken med hals till Zäta, vilket var svårare än vad jag trodde. Varken Granngården eller Till Häst hade några hemma. Vi har ett eller två ställen till som vi ska kolla på, annars får vi beställa ett. I-lands problem på hög nivå.
 


Kommentarer
Josefine

Så sjukt min älskade bästa vän!
finare vän får man leta länge efter,
jag älskar dig ! <3

2012-12-15 @ 23:47:26
URL: http://www.nattstad.se/DiNLiLLALEKSAK


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0