It's official

 
Zäta ska säljas. Anledningen till att vi säljer honom är att jag vill komma vidare i min ridning. Hur som helst så är han min bästa vän och jag hade inte kunnat ha en bättre första ponny. Jag har inte mått speciellt bra under hösten, även om jag kanske inte har skrivit det så mycket och en stor anledning är att jag har kännt på mig att det inte kommer att fungera så länge till. Jag tänkte bara att ni skulle veta det, det är också därför som jag inte har skrivit så mycket om honom.


Kommentarer
Nova

Kommer du låna ut han? jag vill ha en ponny men vi har inte råd att köpa någon. ska du sluta rida nu eller ska du köpa en annan häst vad är det för häst du ska köpa?

din blogg är bäääst kramizz

Svar: Vi kommer inte att låna ut honom, just för att vi ska skaffa en annan häst. Just nu vet jag inte vad det blir för häst, jag kommer inte att börja kolla innan vi har sålt Zäta.
Aww tack, kram :)
Pernilla Gerdin

2012-12-27 @ 12:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0