Onsdag


Hej!
Dagen har varit ganska bra. Jag var helt hyper i skolan och sprang runt överallt typ, haha. Annars så har vi haft en ganska chill dag. Nu är det bara imorgon kvar innan vi får lov och imorgon går vi dessutom bara till 11. Sååå skönt. Jag ska snart börja kolla efter något att ha på mig, jag tror dock att det får bli ganska vardagligt för jag ska till stan och äta lunch + shoppa sista julklapparna direkt efter. Imorgon ska jag komma ihåg min kamera också så att ni får lite nya outfitbilder. 
 
Nu ska jag skriva lite inlägg tills imorgon, ta det lugnt och göra en vaniljlatte. Egentligen tänkte jag ju åka till stan idag men jag kände att jag inte pallade. Puss babes ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0