This day

Hej!
För min del så har dagen varit ganska lugn, jag bakade lussebullar med mormor i morse, sen åkte jag till Zäta och nu pluggar jag. Jag har bara två saker kvar att slutföra innan  lovet. En av dem sitter jag med nu, svenska. Jag ska göra en diktanalys och läsa två dikter innan jag är klar men jag tror inte att det kommer att bli speciellt svårt. Jag är glad att det snart är lov, jag är skoltrött och börjar tycka att livet är allmänt drygt. Zäta har vintervila, jag tror att han njuter av livet som häst. Han har inga krav på sig just nu, han går bara i hagen och skrittas. 
 
Imorgon ska vi ha "nobellmiddag" i skolan, vi kommer att bli serverade av lärare och sen är det några som uppträder, jag tror att det kommer att bli ganska trevligt. Hoppas bara att jag får sitta med Josefine! Jag bestämmde vad jga skulle ha på mig och hur jag ska se ut tidigare idag och jag tror att det kommer att bli bra. Jag ska ta med kameran och be Josse ta några bilder så att ni också får se.
 
På tal om bilder skulle jag behöva plåta lite nya header bilder, jag gillar inte alls den jag har nu! Det skulle nog passa med ett lyft såhär till jul och allt. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0