Tisdag

Hej på er snyggingar!
Min dag har varit allmänt seg och deppig, haha. Nej men i skolan så gjorde jag inte ett skit och sen så var jag hos Zäta. Han fick en lång skritt-tur. Vi skrittade ut tillsammans med Amanda och Dusty. Vi var ute i nästan en timme men det verkade som att han tyckte om det. Han var jättefin nästan hela tiden, förutom på ett ställe där han absolut ville hem!
 
Jag tror och hoppas att morgondagen blir bättre. Då ska vi kolla på film i skolan och sen ska jag skritta Zäta en sväng. Om jag hinner ska jag dessutom försöka ta mig till stan och fixa det sista innan jul och nyår. Annars så tar jag det på torsdag. På bloggen så får ni dessutom lite inspiration inför nyår. Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0