Torsdag

Hej!
Jag sitter och ska skriva lite tidsinställda inlägg men det går väl sådär. Jag ska iallfall försöka skriva något inlägg tills imorgon. Fast egentligen så är det ingen större panik då jag är ledig imorgon. Så skönt! På kvällen ska jag dock jobba på vårat disco men det överlever jag nog. 
 
Imorgon ska jag till Zäta direkt på morgonen. Jag tycker att det är mysigt att vara där på morgonen. Dessutom så är det skönare att rida när man ser något, även om man bara skrittar. Jag tänkte även dra med mamma på en tur till marieberg, jag ska se om jag kan hitta ett tjockt innetäcke med hals till Zäta. Det börjar bli grymt kallt. Sen ska jag träffa Josefine också. 
 
I helgen ska jag försöka fixa nya headern, jag började lite smått på den i tisdags. På lördag ska jag dessutom till min fina syster i Stockholm. Vi ska shoppa julklappar och gå på julkonsert, mys. Jag tror i och för sig att jag kommer att vara ganska död men det funkar nog. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0