Sjuk:(


Är hemma idag igen, jag mådde inte alls bra imorse så jag fick vara hemma och plugga. Jag ska sätta igång närsomhelst men först: blogga ! :D



Förkylningen vill tydligen inte släppa så jag får somsagt vara hemma idag också. Imorgon har vi utedag, är jag taggad? Nej, inte ett dugg, springa runt och frysa i snön, ursch! Har aldrig gillat fridluftsdagar, haha, sålänge det inte har med hästar att göra såklart ;)


Idag ska jag försöka fixa det som jag inte hann i tisdags, göra tidsinställt & ta kort på Zäta, om jag får följa med till stallet, annars kan jag ju alltid smita ut dit,  hihi! Humöret är det trots allt inte fel på, även om det var när jag vaknade ! :P


Nä, nu ska jag sätta igång så att jag får det gjort, annars kommer jag aldrig att hinna !


Kommentarer
KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Vara med i min tävling där du kan vinna kärleksspelet "52 romantiska veckor"?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-52-romantiska-veckor.html#comment

2012-02-09 @ 11:14:24
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0