Sjuklingstisdag


Godmorgon!
Eftersom att jag fortfarande är sjuk så passade jag på att ta sovmorgon, jag vaknade vid 10 typ.

Idag ska jag fixa med bloggen, jag har massor av bilder och filmer som jag ska fixa, bland annat från när jag provred Zäta. Sen ska jag fixa lita annat, ni får se helt enkelt. Självklart så ska jag fixa tidsinställt också, till resten av veckan när jag är i skolan! (:


Sen måste jag ju plugga lite också, det är massor just nu i skolan + att det är kursdag idag. Men jag antar att jag börjar med matten, den ska ju redovisas imorgon.


Om jag får tid, vilker jag säkert kommer att få så ska jag ta en massa nya bilder på katterna & Zäta såklart, men innan jag tar några nya bilder så måste jag fixa alla gamla, annars kommer det aldrig att bli gjort.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0