Zäta 11 februari ! ♥

Idag var det klättring som stod på schemat!

När jag kom till stallet började jag med att mocka, sen babblade jag en massa innan jag hjälpte till att lunchfodra och hämtade Zäta. När han var innne borstade jag ganska länge sen skrittade jag iväg. Zäta var superpigg, racerponnyn! ♥ Sen travade jag lite, när jag var vid vittvång så gjorde jag lite skänkelvikningar och sånt för att han skulle få jobba lite, sen fortsatte jag till dit där man klättrar. Zäta verkade tycka att det var jätteroligt så det ska vi göra flera gånger!
Sen när jag kom tillbaka så skrittjobbade jag honom en stund, han var superfin ! ♥ Sen tog jag in honom och borstad ännu mer + gjorde resten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0