Zäta 17 februari ! ♥

Idag red jag barbacka, på banan och det fungerade superbra.
När jog kom till stallet så började jag med att fixa allt och sen så borsade jag honom + friserade hans man. Sedan tog jag på tränset + hans täcke (lite svårt att borsta med det på ju ;) ) och gick ut på banan. Där jobbade jag mycket med att han skulle lyssna på mig. Jag gjorde en hel del halter och avsaktningar, haha men det gav resultat ! :D
Imorgon ska jag fotografera honom, hoppas bara att vädret är med mig ! Annars har jag ju ioförsig hela lovet på mig men det känns så tråkigt att inte ha några nya bilder att lägga upp :/ ♥
På söndag ska jag klättra, om det inte är halt eller så, då blir det nog ridhuset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0