Zäta 18 februari ! ♥ [Buspållen]

Idag tränade jag ledarskap igen, till en början gick det bra, han lyssnade även om jag fick kämpa lite med honom. Han ville stanna i hörnen och när han inte fick det så ställde han sig på bakbena, buspållen. Jag borde ha filma det, det såg jätteroligt ut ! Efter en liten stund fick han se att det gick hästar i hagarna så då slutar han ju såklart att lyssna på mig och kör full fart runt hela banan, flera gånger, jag kan säga att jar vart lite orolig ett tag. Inte för att han skulle skada mig men att han skulle skada sig själv, men det gick bra, så när jag fick tag på honom så ledde jag honom ett tag för att han skulle lugna sig. När jag sedan släppte honom skötte han sig finfint ! Dock slutade jag efter kanske 5-10 minuter eftersom att jag vill att han ska komma ihåg det som något lugnt, inte som världens race !
Imorgon skulle det tydligen bli fint väder så jag tar fotograferingen då istället, fast jag tror att jag måste rida igenom honom också.

Manligt med rosa, right? ;)


Kommentarer
........

Ojj dra ner skänklarna...

Jätte sött med rosa! Bra blogg! :)<3

2012-02-19 @ 13:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0