Det går inte att lägga in bilder ;o

Har försökt lägga in bilder från julen men allt har försvunnit (alla "knapar" på blogg.se). Skumt, jaja får väl försöka endå. Jag kanske ska skriva lite om vad jag ska göra nu när det är nytt år, lite vad som kommer att hända o så. Först o främst så kanske jag ska få en häst, så det blir mycket tid i stallet. Sen så ska jag satsa på skolan och få upp mina betyg så att dom är lika bra eller bättre än i 7an, när jag hade ett super år i skolan, kompisarna får inte bli prio 1. Det funkar inte då, inte om man vill ha en framtid iallafall. Beror ju såklart på vilka vänner man har och allt sådant.. Det är väl typ allt som jag har tänkt att hinna med, sen får vi se vart jag är om ett år! c:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0