It's my life

Uppateringen har varit sämst under helgen, jag har verklgen  inte orkat blogga. Jag kom hem från Zäta för en stund sedan, skrittade honom lite & fixade i stallet.
När jag var där i förmiddags så provade jag att göra lite ledarskapsövningar, det fungerade kann bra! Han är så söt, pållen min! Jag gjorde mest enkla saker som att han skulle komma när jag ropade på honom & att han skulle gå med mig, det funkade i både skritt och trav. Är verkligen supernöjd med tanke på att det var första gången (:
Imorgon är det skola, ska försöka fixa lite tidsinställt. Vi ska till ATG också och kolla igenom hela Zäta, han har ju ömmat i ryggen hela veckan :/ Nu vet ni iallfall vad som händer imorgon.
PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0