Trött och sliten


Är trött o sliten idag, inge kul alls :/ Fast det är kanske inte så konstigt när man är i skolan en hel dag och sen ska till två stall, fixa osv.. Jag kom hem vid 21, ooupsie.
Måste snart till skolan, som också kör slut på mig men det är bara å gilla läget, snart är det lov och då ska jag vara nöjd över mig själv med skolan! Annars kommer jag aldrig kunna vila.
Vill börja träna, typ gymma eller något? Men har ingen aning om vart jag ska få tiden ifrån, det löser sig nog! Förslag?
PussoKram/Pernilla


Kommentarer
Emma Ander§on

sv:Tack för din kommentar, gud vad kuk att du ör nöjd med din tränare. Man brukar oftast hitta en tränare de klickar imleena. Ha de bra !

/Emma ♥

2012-01-25 @ 07:20:02
URL: http://vibymuppen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0