Zäta 24 januari

Skrev aldrig om hur det gick för mig och Zäta igår så jag tänkte att jag skulle göra det nu!
Jag började med att borsa och fixa honom, gosade massor. Sen tog jag på all utrusting, en hel massa reflexer. Efter det så började jag skritta mot ridhuset, det tog typ 30 minuter så när jag kom dit började jag jobba honom ganska direkt. Han var superfin i skritten, jobbade jättebra. Jag gjorde ganska mycket volter, skänkelvikningar osv. Han lyssnade jättebra på mina hjälper, fiina ponny! Sen började jag trava och gjorde samma saker, han var inte riktigt lika fin i början men sen så gick det bättre. I galloppen så ville han inte riktigt länga sig, det får vi träna lite mera på! Hursom helst så är jag über nöjd med min super-pålle :D
Glömde såklart kameran hemma men det kommer fler gånger, tro mig!
PussoKram/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0