Zäta 28 januari

När jag kom till stallet så trodde jag först att han inte hade något täcke så jag bara "WHuuuut, vem har släpp ut han???" Haha, men det var ingen fara. Han hade bara blivit ihopsläppt med en anan häst, kanske ska tillägga att jag såg det från vägen och inte kollade så noga, trodde ju att han gick själv fortfarande. Jag tycker att det känns som att jag blir överraskad varje gång jag åker till stallet.
Sedan tog jag in honom och började borsta, mamma och min faster hjälpte mig med det andra. Pappa var också med, han fixade i sadelkammaren. När jag var klar så tog dom bilen och jag skrittade till ridhuset. Gjorde mycket volter, ställde o böjde i början. Sen flyttade jag honom, det gick bra. Han sköter sig fint.
Vi ska prata med en tränare som kommer till ridhuset, om hon har tider kvar så ska jag träna på torsdag, kulkul! :) Annars så ska jag prata med Erika som jag har tränat för under hösten och försöka fixa något! Bilder och filmer kommer, måste bara ladda in dom i dator.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0