Godnatt!

Jag ska upp ganska tidigt imorgon så att jag borde antagligen lägga mig nu, men jag tänkte att jag skulle blogga lite först. Min dag har varit ganska bra, jag jobbade ju i morse och sedan dess har jag tagit det lugnt, Zäta vilade idag. 
 
Imorgon ska jag jobba lite på morgonen/förmiddagen och sen så ska jag nog gå på stan en sväng tror jag. Det var sjukt länge sedan, har nästan bara shoppat på internet senaste tiden. Jag tycker att det är roligt att gå på stan egentligen men jag har varken haft tid eller lust, i vintras var jag ju supermycket på stan- lite för mycket. Men nu är det nog dags igen, behöver komma ut lite och göra annat än att vara i stallet eller sitta hemma och kolla på tv. Ska sluta skriva en massa ointressant skit nu och se till att sova lite istället, see you tomorrow! PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0