Jump

Idag var det hoppträning på schemat, sjukt länge sedan jag tränade sist så det var roligt! Först värmde vi ju såklart upp, sen skulle vi galloppera över bommar med 2-4-2 galloppsprång emellan. I början gick det inte så jättebra men det gick bättre när vi hade fått några försök. Sen hoppade vi ett räcke, sen en volt och hoppa ett till räcke och fortsätta till nästa räcke. Sen la vi till bommarna + linjen.
Träningen gick verkligen skitbra, några småmissar bara. Jag fick jättebra tips och har förstått varför det inte har gått så jättebra på tävlingarna. En sak är att han drar innåt över hindret, så då hinner jag inte rikigt klart innan nästa plus att jag har stressat på honom. Han var superlugn hela passet och försökte inte dra en endaste gång, helt klart det bästa träningen hittills!! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0