My day

Hey! :D
Idag har jag hunnit med massor, jag gick upp vid tio typ. Fixade mig och träffade Amla vid halv tolv, cyklade upp på stan och shoppade + åt frukost/lunch på Espresso House, Cesarsallad. Sen shoppade vi lite till. Sen åkte jag till Zäta och red ut med Maja och Amanda
 
Jag har precis packat det sista och nu ska jag snart lägga mig, vi ska vara i stallet halv åtta, sen ska jag hjälpa till att fodra, rida och försöka hinna snygga till lite i mitt skåp innan vi åker hem och duschar lite snabbt. Sen är det arlanda som gäller, vi åker dit så att vi hinner med lite shopping innan!! ;) Flyget går runt fyra tror jag och vi är där runt tio, så det är bara att åka till hotellet och sedan lägga sig. Jag kanske inte han blogga jättemycket men jag ska försöka, lovar. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0