Update

Hej!
Jag tänkte bara uppdatera lite så att ni inte tror att jag är helt död. Jag har varit trött och haft mycket att göra bara, full rulle. I fredags så kom vi ju hem så då var jag supertrött. Sen igår så var det städdag + grillning med stallet.
 
Idag har jag slappat och varit hos Zäta, hoppade lite idag, jobbade på att han inte får slänga sig innåt och det fungerade bra. I början så sprang han förbi andra hindret men när jag bara såg till att hålla i yttertygeln så fick vi mycket bättre flyt! Jag hoppade inte högt alls utan ville bara att vi skulle få bra flyt och ha ett bra tempo. Inte bara flänga runt i 180 och inte ha någon koll alls! Jag tycker att jag hade bra koll och ett bra tempo så jag är nöjd. Dock är jag inte nöjd med att Zäta har blivit värsta gangstern och börjat rymma från hagen, idag hade han rymmt två gånger. Söt ponni :D


Kommentarer
Amanda - En satsande dressyrryttare

Bus-Zäta :D

2012-07-30 @ 22:18:06
URL: http://perfectpony.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0