Baby come on

Heej!! :D
Min dag har varit super, jag hoppas att eran också har varit det. Iallafall så var vi i hästhagen och hade lite lekar/tävlingar med årskursen, vi spelade minigolf och hade det allmänt chill. Det blev ju inte direkt sämre av att vi slutade redan klockan ett!!! Då cyklade jag upp till stan med Ellen för att kolla på studenterna. Dock tröttnade vi efter en liten stund så vi drog vidare till Max och köpte milkshake, snackade massa osv.
 
Sen åkte jag till Zäta, fixade stallet lite snabbt innan jag gjorde iordning min lilla lortgris! Hela han var lerig så det tog en liten stund att få honom ren men skam den som ger sig. Sen var det på med sadel och träns innan vi gick ut i skogen. Det blev väldigt mycket trav och gallopp, han var dunderpigg! :D På vägen hem så hörde jag något och det var ingen mindre än Amanda som ropade på mig, så vi skrittade tillbaka till stallet tillsammans. Sen borstade jag honom igen, hade på linement och pussade godnatt innan jag cyklade hem igen.
 
Nu ska jag fixa några sinslägg till imorgon + videobloggen som jag har lovat er, ha en super kväll nu. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0