Back in buissness

Hej på er!
Jag har haft lite fullt upp nu under midsommarhelgen, men jag tänke att jag kunde skriva om det nu.
 
Midsommarafton: Jag åkte till stallet ganska tidigt, släppte ut Zäta och fixade allt som skulle göras i stallet sen kom mamma och hämtade mig. Då åkte vi och handlade på vägen till landet, sen plockade vi blommor och fixade tills vi skulle få lite gäster. Då ville jag vara lite social istället för att sitta vid datorn..
 
Midsommardagen: Eftersom att det blev lite sent i fredags så sov vi ganska länge, sen så åt vi frukost osvosv. Sen åkte vi till Zäta och fixade till tävlingen.
 
Igår: Tävling i Lindesberg, resultat kommer snart. Vi åkte typ halv åtta från stallet, gick banan osv. När vi var klara där så svängde vi förbi min faster och fikade lite, åkte vidare mot stallet och sen hem. När jag kom hem så var jag dödstrött, så jag sov från fem/sex tills tio någonting..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0