I will never let you go ♥

Heej!
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt fast endå superbra. Istället för att åka till stallet tidigt så hängde jag med Angelica, sen åkte jag till stallet vi halv tre typ. 

I stallet så mockade jag och fixade först, sen ställde jag upp ett hinder på banan eftersom att jag hade tänk ta några språng så att jag kan vara säker på att allt fungerar precis som det ska. Sen tog jag in Zäta som hade gjort en väldigt fin lerinpackning, när han var ren så satte jag på skydd, sadel och träns innan jag gick ut och satt upp. Jag skrittade ungefär en kvart innan jag kortade tyglarna och började jobba honom, jag gjorde lite serpentiner osv innan jag började trava. När jag hade travat ett tag och skrittat lite så fattade jag gallopp innan jag började "hoppa" över en cavalletti. Sen hoppade jag mitt lilla räcke några gånger innan jag höjde, hoppade några gånger till höjde osv. Jag avslutade med att hoppa en oxer. Zäta skötte sig jättebra men tyckte att oxern såg lite farlig ut första två gångerna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0