Träningen

Träningen gick ganska bra, jag var inte på så jättebra humör precis innan.. Zäta kunde inte stå still i en sekund osv, känndes som att allt krånglade så för att ha varit på det humöret så gick det riktigt bra. Zäta skötte sig hela träningen utan några större saker, han blir gärna lite stark men nu vet jag ju vad jag ska göra så det är ju toppen inför tävlingen.
Imorgon ska jag träna svänga, böjja hela kroppen på han och inte halsen. Han måste ta skänkeln, ärligt. Sen så tänker jag också att jag inte ska ha några stora förväntningar på tävlingen, det är våran första riktiga start så det får gå som det går men samtidigt ska jag göra allt jag kan och ge 210% på banan, rida varje litet steg!
Tillbaka till träningen. I början travade vi över bommar, man skulle rida serpentinbågar. När det satt i traven så gjorde vi samma sak i gallopp fast med små hinder. Efter det la vi till två oxrar och sist en långsida. Mot slutet gick det faktiskt bra, inte helt perfekt men bra!
Loooong time ago!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0