Just a dream

Hej!
Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag dejtar kudden, typ vad som har hänt idag och så.
Först var det ju skola, hade typ utvecklingssamtal med min nya lärare och det vart skitbra ! :) Sen jobbade jag på och nu ligger jag as bra till, känns så himla skönt att inte ha en massa arbete att jobba hemma med, att man kan klara att jobba. Svårt att förklara men jag hoppas och tror att ni förstår ändå, annars får ni väl fråga vad jag menar !
Efter skolan så cyklade jag hem, åt lite bullar, bytte om och sen iväg till stallet. Där fixade jag först stallet, tog in Zäta och longerade honom ett ganska bra tag, mest så att han skulle få springa av sig. Brukar nästan alltid ha honom inspännd men idag fick han vara utan det, hade bara grimma på honom. Det fungerade ganska bra men han busar ju lite då och då, hihi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0