Min dag !

Dead by April dunkar i mina högtalare medans jag sitter och gör outfits, underbart ! ♥ Kommer inte att åka till Zäta förens i eftermiddag kväll, han vart mycket piggare då = roligare Zäta ♥
Har precis gjort klart min andra outfit så nu är det bara fem kvar, haha ! Nej men tänkte att det skulle vara roligare att se en helhet istället för att bara ha en massa plagg, kommer skriva vad jag tycker om olika plagg också men somsagt roligt att se en helhet.
Ska ta och skriva om passen på Zäta idag också, hade fullt upp igår, vi fick besök ^^ Kan passa på att säga att det kommer att bli mindre häst och mer mode, Zäta kommer ju såkart att få vara med på ett hörn men mest mode, kanske gör någon häst outfit då och då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0