Plugg, plugg och mer plugg !

Har bestämmt mig för att ta tag i pugget nu, har inte kommit igång än och nu har nästan halva terminen gått ! Måste få någon ordning på det innan vi får våra betyg ! :)

Just nu håller jag på med svenskan, jag ska skriva en formell text, jag ska skriva ett CV + en reklamation ! Sen ska jag läsa en roman också, men det får vänta ett litet tag. När svenskan är klar så ska jag ta tag i spanskan och sedan matten, även om jag ligger bra till jämfört med många andra så ligger jag inte där jag borde ligga ! Har iallafall gjort klart engelskan, det är jätteskönt då jag har hållit på länge med den !


Mamma erbjöd sig att ta stallet så hon och pappa är där nu, känns lite tråkigt men han vilar idag och jag behöver fokusera på skolan. Ska ju såklart dit imorgon ! :)

Nu är det dags att plugga igen, ha det så bra ! PUSS


Kommentarer
Anonym

sv; KUL ATT DU SVARADE PÅ FRÅGORNA!:d

2012-03-15 @ 20:24:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0